مصاحبه آرشیو خبر ها
بمب نقل و انتقالات تابستانی یووه از دید مونته رو

بمب نقل و انتقالات تابستانی یووه از دید مونته رو

پائولو مونته‌رو مدافع سابق یووه در گفتگو با Sky Sport، در ارزيابي عملكرد بانوي‌پپر در بازار نقل و انتقالات، رئیس 44 ساله باشگاه یوونتوس را مهم‌ترین عامل در قدرتمندی و خیزش دوباره بیانكونری در سالهای اخیر دانست.

 

ماتیاس ده‌لیخت؟ تا پیش از این هرگز یك مدافع 19 ساله در دنیای فوتبال ندیده بودم. پیوستن او به یووه سهمگین‌ترین بمب نقل و انتقالات در فوتبال اروپاست. یووه با جذب این ستاره هلندی یك گام به قهرمانی در اروپا نزدیك‌تر می‌شود.
مائوریتسیو ساری؟ او را اولین‌بار در جریان یك دوره مربیگری كه در فلورانس برگزار می‌شد دیدم. آن روزها ساری سرمربی امپولی بود. مهم‌ترین چیزی كه در برخورد نخست با او در یادم مانده است فروتن بودن ساری بود. امیدوارم اوضاع در یووه برای او خوب پیش برود و بتواند یك جام اروپایی برای بیانكونری كسب كند.
آندره‌ا آنیلی؟ من عاشق آندره‌ا هستم؛ او را از همان زمان كه پسركی جوان بود و به همراه پدرش به باشگاه می‌آمد به خاطر دارم. آندره‌ا فوق‌العاده است؛ هرچه باشد خون آنیلی‌ها در رگ اوست. من از او به خاطر ساختن یك یوونتوس قدرتمند در سالهای اخیر سپاسگزارم و برایش در ادامه مسیر بهترین‌ها را آرزو می‌كنم.

 

پائولو منوته‌رو مدافع اروگوئه‌ای یوونتوس از سال 1996 تا 2005 در این تیم توپ می‌زد. او در 9 فصلی كه در تورین حضور داشت، 278 بار با لباس این تیم در رقابت‌های مختلف به میدان رفت. در ویترین افتخاران مونته‌رو در یووه، از چهار بار قهرمانی در رقابت‌های سری A تا قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، جام اینترتوتو، جام بین‌قاره‌ای و فتح سه باره سوپركوپا ایتالیا به چشم می‌خورد.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: